Somat Logo

Nasza inicjatywa

Poprzez globalny program dożywiania UNICEF pomagamy zapewnić prawie 30 milionów dotacji na zdrowe posiłki dla dzieci i społeczności w różnych regionach świata.

Nie każdy ma dostęp do pełnowartościowych posiłków

Od 2019 roku Somat i Pur wspierają globalny program dożywiania UNICEF, aby zmniejszyć liczbę dzieci dotkniętych problemem niedożywienia w różnych zakątkach świata.

UNICEF/UNO74440

W wielu regionach duża grupa dzieci i młodzieży nie ma zapewnionej zdrowej diety niezbędnej do przeżycia, prawidłowego rozwoju oraz realizacji swojego potencjału. W krajach o niskim i średnim poziomie dochodu dieta tylko 1 na 6 małych dzieci spełnia podstawowe kryteria wartości odżywczych.

Dieta uboga w istotne składniki odżywcze jest więc podstawową przyczyną niedożywienia. Dzieci dotknięte tym problemem na wczesnym etapie życia stają w obliczu nieodwracalnych negatywnych skutków dla ich rozwoju fizycznego i psychicznego, które towarzyszyć im będą przez resztę życia.

W jaki sposób MY możemy pomóc?

Jako Pur i Somat jesteśmy przekonani, że każdy ma prawo do pełnowartościowej diety, niezbędnej do rozwoju, zdrowia, pełni energii oraz bycia zaangażowanym członkiem swojej społeczności. Właśnie dlatego wspieramy UNICEF w działaniach zmierzających do zapewnienia dzieciom dostępu do zdrowych i pożywnych posiłków. W 2019 roku pomożemy zapewnić wkład sięgający prawie 30 milionów dotacji na zdrowe posiłki dla dzieci, które najbardziej ich potrzebują. Korzystając z naszego wsparcia, UNICEF będzie dążyć do podwyższenia jakości posiłków spożywanych przez dzieci. Działania te obejmą wsparcie w zapewnieniu zróżnicowanej diety składającej się z posiłków bogatych w substancje i przygotowanych z zachowaniem zasad higieny.

Jak to działa?

Każdy zakup produktu Henkel w promocyjnym opakowaniu to 12 groszy przekazane na poczet globalnego programu dożywiania UNICEF.

Zastrzeżenia

Firma Henkel wspiera globalny program dożywiania UNICEF, aby wspomagać prawidłowy rozwój dzieci, koncentrując się na tych najbardziej potrzebujących pomocy. Firma Henkel przekaże 12 groszy za każdy produkt sprzedany do 31.12.2018r..

UNICEF nie promuje żadnej firmy, marki, produktu ani usługi.